شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی خوزستان:

همگی برای افزایش ورزشکاران سازمان یافته تلاش خواهیم کرد

مجمع عمومی سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بر شفافیت مالی و انضباط اداری تاکید داریم و بحث هایی چون آموزش و بازرسی‌ها نیز جای خود را دارد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان خوزستان، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی خوزستان، با تسلیت شهادت رییس جمهور و تیم همراه ایشان،با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته، گفت: از زمانی که در فدراسیون عهده دار مسئولیت شدیم تلاش کردیم در آمار ورزشکاران سازمان یافته دچار خطا نشویم. وزیر محترم ورزش و جوانان بر آمار ورزشکاران سازمان یافته تاکید دارند که از او  قدردانی می کنم. در همین راستا یک ماه پیش وزیر ورزش نامه ای به ادارات کل ورزش استان ها ارسال کرد که دارای چند بند است؛ از جمله موارد نیز اجباری کردن داشتن کارت خدمات فدراسیون پزشکی در تمام میادین ورزشی است و مورد بعدی نیز این است که فدراسیون و هیات های ورزشی این بستر را فراهم کنند که اگر در این راستا ایراداتی وجود دارد، برطرف شود. مورد دیگر هم این است که یکی از آیتم های ارزیابی مدیران کل ورزش و جوانان، آمار ورزشکاران سازمان یافته است.

وی با بیان این که استان ها خط مقدم فدراسیون پزشکی ورزشی هستند، عنوان کرد: در خوزستان ۳۰ شهرستان داریم که باید افزایش آمار داشته باشیم. باید هیات در شهرستان ها حضور فعال داشته باشد، البته می‌دانیم کار سخت است. استان خوزستان در برخی آیتم ها از نظر فدراسیون در صدر است اما انتظار داریم این استان در تمام آیتم ها در صدر قرار بگیرد زیرا یک استان ورزش خیز و پهلوان خیز است و ورزش در این استان طرفدار دارد.

وی در پایان از زحمات و تلاش های هیات پزشکی ورزشی خوزستان قدردانی کرد.

همچنین در این مجمع  دکتر منصور روزدار رییس هیات پزشکی ورزشی خوزستان به ارائه گزارش عملکرد سه سالِ گذشته هیات و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد هیات پرداخت.

در ادامه نیز عماد حق علی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از فعالیت های هیات پزشکی ورزشی استان و فدراسیون تقدیر کرد و گفت: ظرفیت های ورزشی این استان بالا است و این اداره کل آمادگی لازم برای همکاری بیش از پیش با فدراسیون پزشکی ورزشی را دارد.  

گزارش نصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.