یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و به میزبانی ورزشگاه انقلاب برگزار شد؛

ششمین پویش اهدای خون جامعه ورزش و جوانان(پویش ایران همدل)

/هفته تربیت بدنی و ورزش--۴۶/

ششمین پویش اهدای خون چامعه ورزش و جوانان

ششمین پویش اهدای خون جامعه ورزش و جوانان با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان، نایب رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئییس و نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این پویش مسئولان ورزش کشور از جمله سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون،   محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محسن خمارلو مدیرمجموعه ورزشی انقلاب، معاونان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و ورزشکاران حضور داشتند.

دکتر میرزایی معاون اجتماعی سازمان مرکزی انتقال خون نیز از روند این پویش بازدید کرد و در دیدار با مسئولان ورزش کشور و همچنین دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی مراتب تقدیر و تشکر این سازمان را از جامعه ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز داشت.

وی استقبال از ایستگاه سیار در موجموعه ورزش انقلاب را بسیار خوب توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد که در طول هفته تربیت بدنی در تمام پایگاه های اهدای خون شاهد استقبال خوب جامعه ورزش کشور از این پویش باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.