شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

دکتر نوروزی:

آمار مطلوب عملکرد هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین شایسته قدردانی است

بازدید فیزیوتراپی

دکتر نوروزی در مجمع عمومی سالیانه هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین از حمایت های بیشتر فدراسیون پزشکی ورزشی از ورزشکاران استان خبر داد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان قزوین ضمن قدردانی از زحمات تمام همکاران استانی، عملکرد هیات پزشکی ورزشی قزوین را در بخش های مختلف شایسته قدردانی ویژه دانست.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان قزوین، دکتر نوروزی در این مجمع که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، ضمن  تقدیر و تشکر از ارائه گزارش شفاف مالی و اجرایی ارائه شده در این مجمع به روند مطلوب افزایشی آمار ورزشکاران سامان یافته طی چهار سال اخیر پرداخت و گفت: ارتقاء رتبه استان قزوین در ارزیابی کشوری از رتبه شش به رتبه یک در دو  سال متوالی و سپس رتبه دوم در بین استان های گروه دوم، نشان دهنده عملکرد مطلوب این هیات است.

او ادامه داد: برگزاری  دوره های آموزشی  مناسب و افزایش سطح آگاهی ورزشکاران  منجر به کاهش آمار مصدومیت های ورزشی شده  است که این خود امتیاز خوبی برای این استان محسوب می شود. دکتر نوروزی به ارتقاء سطح عملکرد کمیته پوشش مسابقات استان که با تجهیزات مناسب آمبولانس و پوشش مطلوب مسابقات کشوری همراه بوده است اشاره کرد و این موضوع را نیز نقطه قوت استان دانست.

وی به نقش مؤثر اداره ورزش و جوانان و تعاملات خوب آن با هیأت پزشکی ورزشی تأکید کرد و  گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی نیز با تمام توان در پشتیبانی از ورزشکاران  و مخصوصاً قهرمانان و مدال آوران کشوری و بین الملی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

دکتر نوروزی خواستار ارتباط بیشتر با هیأت های ورزشی و نظارت مستمر بر فعالیت باشگاه ها و اماکن ورزشی شد و  افزود: در صورت ادامه این روند و ارتقاء بیشتر این آمار و عملکرد از سوی هیأت پزشکی ورزشی تشویق و حمایت های بیشتر فدراسیون پزشکی ورزشی را در پی خواهد داشت.

در این مجمع که ناصر اشکانی مسئول کمیته امور استان های فدراسیون حضور داشت، دکتر مدبر رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قزوین ضمن اشاره به اهداف سال آتی گفت: هر چند روند افزایشی آمار ورزشکاران ساماندهی شده طی 4 سال گذشته ادامه داشته است ولی رسیدن به شاخص جدید وزارت ورزش و جوانان که پوشش 10 درصدی جمعیت استان است، مدنظر ماست و  با حمایت های مدیرکل و معاونین ورزشی استان ان شاالله به این آمار خواهیم رسید و راه اندازی و فعال نمودن کمیته روانشناسی ورزشی از اهداف دیگر ما در سال جدید می باشد که پیگیری آن هستیم و ایشان نیز هدف هیأت پزشکی ورزشی را ارائه خدمات مناسب و مطلوب و حمایت از سلامت ورزشکاران دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.