شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲

افتتاح کلینیک جدید فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین

افتتاح مرکز جدید فیزیوتراپی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین

مرکز جدید کلینیک فیزیوتراپی ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین با حضور دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان کشور افتتاح شد.

به گزارش دفتر قزوین پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران؛ مرکز جدید کلینیک فیزیوتراپی ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان قزوین که به همت فدراسیون پزشکی ورزشی خریداری شده و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان به دستگاه های جدید و پیشرفته مجهز شد امروز شنبه 30 تیرماه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیأت  با حضور دکتر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان کشور و تیم همراه ایشان، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ناصر اشکانی رئیس کمیته امور استانهای فدراسیون، اعلایی استاندار قزوین، دکتر عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر مدبر رئیس هیأت پزشکی ورزشی و ... افتتاح شد.

لازم به ذکر است این کلینیک از سال 94 در ورزشگاه غدیر استان راه اندازی شده بود و طی چند سال دغدغه توسعه و رفع نواقص آن بالاخره با تلاش و پیگیری های دکتر مدبر رئیس هیأت و حمایت های فدراسیون پزشکی ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان توانست شکل یک واحد مستقل و مجهز به خود گیرد. این مرکز در حال حاضر در دو شیفت صبح و عصر و با تعرفه مناسب و بهره مندی از فیزیوتراپیست های مجرب ورزشی در اختیار ورزشکاران استان می باشد.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.