پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

دکتر کاظمی پور در گردهمایی سراسری نواب رئیس بانوان فدراسیون:

نقش فدراسیون پزشکی ورزشی قبل، حین و بعد از بازی های آسیایی بی نظیر بود/ موفقیت طرح پایش سلامت بانوان حاصل همراهی و حمایت این فدراسیون است

گردهمایی سراسری نواب رئیس بانوان پزشکی ورزشی

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از مجموعه فعالیت های فدراسیون پزشکی ورزشی بویژه در رویدادهای بزرگی همچون بازی های آسیایی، اقدامات این فدراسیون را قبل، حین و بعد از برگزاری بازی ها، ستودنی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مریم کاظمی پور در گردهمایی سراسری نواب رئیس بانوان هیات های پزشکی ورزشی استان ها اظهارکرد:در جریان بازی های آسیایی هانگژو از نزدیک شاهد تلاش متخصصان فدراسیون پزشکی ورزشی بودیم که به بهترین شکل ممکن مقوله سلامت ورزشکاران را پیگیری می کردند و بابت تمام فعالیت ها در این زمینه که شامل قبل، حین و بعد از برگزاری بازی ها بود از دکتر نوروزی و همکارانشان قدردانی می کنم.

وی با قدردانی از فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر حاکمی نایب رئیس فدراسیون بابت پیگیری و اجرای "طرح پایش سلامت بانوان و دختران از منظر آمادگی جسمانی و فعالیت بدنی در سراسر کشور"، تصریح کرد:نقش فدراسیون پزشکی ورزشی در مطالعات، اجرا، مسئولیت پذیری و حمایت در جهت پیشبرد اهداف این طرح وزارت ورزش و جوانان بی نظیر بود. خوشبختانه مرحله دوم این طرح به عنوان یک طرح ملی از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری مورد پذیرش قرار گفت. هزینه این طرح از محل ردیف اعتبارات تبصره 9 بند ه معاونت زنان تامین اعتبار شد تا مرحله دوم به شکل گسترده تر وملی انجام شود. موفقیتی که حاصل زحمات شما نواب رییس بانوان پزشکی ورزشی است. در این خصوص بازنگری در نتایج داشتیم و هر استانی که رفتیم با رییس هیات های پزشکی ورزشی جلسه گذاشتیم و داده های استخراج شده را آنالیز کردیم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،استان های کرمان و خوزستان و هیات پزشکی ورزشی این استان ها را از جمله استان های بسیار موفق در اجرای این طرح برشمرد.

دکتر کاظمی پور افزود:یکی از نتایج اجرای این طرح نهایی شدن موضوع ایجاد مراکز خدمات ورزش و تندرستی بود که در کمیسیون ماده 5 در حال شکل گیری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.