یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی برگزار شد

1

مجمع عادی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، مجمع عادی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار شد.
در این نشست ابتدا قوام لاله رئیس هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یک ساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یک خانواده بزرگ است و تلاش می‌کند بهترین خدمات را به جامعه ورزش ارائه کند. باتوجه به اینکه در ورزش احتمال آسیب دیدگی فراوان است ارائه خدمات پزشکی بسیار مهم است.
وی در ادامه افزود: بعد از دوران کرونا آمار فعالیت های بدنی و ورزشکاران کاهش یافته بود که هدف دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان ارتقای میزان فعالیت های ورزشی است.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: هیات پزشکی ورزشی در دو قالب عمومی و تخصصی خدمات ارائه می دهد. تحت پوشش قرار دادن مسابقات و ارائه خدمات پزشکی از مهم ترین اهداف این هیات است. هزینه‌های درمانی در حال حاضر زیاد بوده و ارائه خدمات به ورزشکاران کاملا ضروری احساس می شود.

همچنین در این مجمع اعضای حاضر مهم ترین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.