سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸

توسط کادر اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد؛

ارائه بیش از ۱۷۰ خدمت پزشکی در بازی های پارالمپیک پاریس به ورزشکاران کشورمان

1

کادر پزشکی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس بیش از ۱۷۰ خدمت پزشکی در قالب معاینه و درمان به کاروان اعزامی ورزش کشورمان به این رویداد ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر امیر حسین براتی عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ضمن اعلام این مطلب افزود: کادر پزشکی اعزامی فدراسیون پزشکی ورزشی به محض اعزام به این رویداد اقدامات لازم را برای راه اندازی درمانگاه برای اعضای کاروان ورزشی کشورمان انجام داد و با توجه به اینکه دارو و اقلام پزشکی مورد نیاز را فدراسیون پزشکی ورزشی از تهران  ارسال کرده بود خوشبختانه از این نظر هیچ گونه مشکلی پیش نیامد و خدمات پزشکی لازم به خوبی به ورزشکاران و اعضای کاروان ارائه شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این در وبینارها و جلساتی که مسئولین برگزاری مسابقات برای کادرهای پزشکی کشورهای شرکت کننده در نظر گرفته بودند، شرکت داشتیم و هماهنگی لازم نیز در این زمینه وجود داشت.

دکتر براتی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از توان یابان عزیز بیماری های زمینه ای دارند، ما علاوه بر بحث مدیریت آسیب های ورزشی مدیریت این بیماری ها و ارائه مشاوره های لازم دارویی را نیز در دستور کار داشتیم.

عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: از دیگر خدمات پزشکی که ارائه شد، پوشش پزشکی رویدادهای ورزشکاران کشورمان بود و نمونه بارز این مهم در جریان رقابت های پارا وزنه برداری بود که به گواه حسین توکلی سرمربی نامدار تیم ملی، حضور کادر پزشکی در موفقیت های حاصله وزنه برداران در این رویداد مهم بسیار تاثیرگذار بود.

دکتر براتی که به همراه دکتر لاله حاکمی و دکتر رضا سعیدی به این رویداد اعزام شده بود، خاطر نشان کرد: به هر ترتیب فدراسیون پزشکی ورزشی ماه ها برای آماده سازی این کاروان به ایفای نقش پرداخت به طوری که از چند ماه پیش با انجام معاینات ، درمان و مشاوره های تخصصی به بهترین شکل ممکن یار و یاور جامعه ورزش توانیابان بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.