پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

دکتر اردیبهشت در مجمع عمومی فدراسیون:

دستاوردهای سال ۱۴۰۲ فدراسیون پزشکی ورزشی بی نظیر است

مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر مجمع فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع سالانه این فدراسیون از تلاش مجموعه همکاران ستادی و استانی به دلیل ثبت عملکرد درخشان در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که به ریاست دکتر سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، دکتر اردیبشهت با اشاره به دستاوردهای این فدراسیون در زمینه های تخصصی اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که به لطف همراهی تمام همکاران ستادی و استانی در زمینه های مختلف شاهد دستاوردهای درخشانی بودیم و این مهم در سایه مدیریت عالی، انسجام و عرق سازمانی تمام ارکان خانواده بزرگ پزشکی ورزشی کشور رقم خورد.

دکتر اردیبهشت  خاطرنشان کرد: رویکرد این فدراسیون ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت جامعه ورزش است و خوشبختانه شاهدیم قدم هایی که در این زمینه برداشته شده است با بازخورد بسیار خوبی جامعه هدف مواجه شده است.

وی همچنین از حمایت های وزارت ورزش و جوانان ، ادارات کل ورزش و جوانان و همراهی فدراسیون های ورزشی با فدراسیون پزشکی ورزشی تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری نیز فعالیت های این فدراسیون که مبتنی بر تقویم عملیاتی دقیق به خوبی اجرا شده و همچنان شاهد روند رو به رشد فعالیت ها و رضایتمندی جامعه ورزش باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.