چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹

میر هاشم حسینی با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛

از تمجید وزیر ورزش تا قدردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو از فدراسیون پزشکی ورزشی

1

میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو در شرایطی به دلیل آسیب دیدگی زانو توسط فدراسیون پزشکی ورزشی تحت عمل جراحی قرار گرفت که در جریان عیادت وزیر ورزش و جوانان از این قهرمان ملی پوش، مقام عالی وزارت به تمجید از نقش و جایگاه فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت، میرهاشم حسینی از خدمات این فدراسیون قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،پیش از ظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  و دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس کمیته خدمات درمانی فدراسیون و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران به نمایندگی از دکتر نوروزی رئیس فدراسیون، با حضور در بیمارستان ابن‌سینا از میرهاشم حسینی کاپیتان تیم ملی تکواندو عیادت کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ورزشکاران را سرمایه کشور دانست و پیگیری وضعیت این سرمایه‌ها را از وظایف خود و دیگر مدیران ورزش خواند.

هاشمی با آرزوی سلامتی و عافیت برای حسینی، وضعیت کاپیتان تیم ملی تکواندو را از پزشکان معالج و دکتر بنی جمالی جویا شد و دستور داد تا پایان دوران نقاهت، فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری‌ها و رسیدگی‌های لازم را برای بازگشت هاشمی به تمرینات جدی دنبال کند.

میرهاشم حسینی هم با قدردانی از وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: حضور شما در کنار ورزشکاران در این مدت دلگرمی بزرگی برای همه ما بوده و بنده به نمایندگی از جامعه تکواندو بخاطر این حمایت‌ها از شما تشکر می‌کنم.

بر اساس این گزارش، اصغر رحیمی دبیر فدراسیون تکواندو نیز در این عیادت حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.