چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹

دکتر نوروزی در مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی استان:

با همکاری اداره ورزش و جوانان در ۴ نقطه تهران مرکز پزشکی ورزشی راه اندازی خواهد شد

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی و سالانه هیات پزشکی ورزشی استان تهران با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی این هیات، تصریح کرد: با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت سهولت دسترسی ورزشکاران تمام استان به خدمات تخصصی می توان در چهار نقطه تهران مرکز پزشکی ورزشی راه اندازی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این مجمع که ظهر روز چهارشنبه با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد زنده یاد دکتر خشایار ثابتی رئیس سابق هیات به تمجید از عملکرد دکتر بنی جمالی رئیس کنون هیات پرداخت و گفت: با اندوخته ارزشمندی که از زمان زنده یاد دکتر ثابتی عزیز وجود داشت و همچنین تلاش و پشتکار دکتر بنی جمالی و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، در دو سال اخیر به اندازه چند سال در زمینه توسعه پزشکی ورزشی در تهران اقدامات ماندگاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز پزشکی ورزشی امام علی(ع) در منطقه شرق تهران، ادامه داد: این مرکز تا حدی بار ارائه خدمات را از روی دوش ستاد مرکزی فدراسیون کاهش داده است با این حال در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همراهی نماید، می توان در شمال غرب و شرق و جنوب غرب و شرق تهران نیز چهار مرکز پزشکی ورزشی راه اندازی کرد تا ورزشکاران تهران با سهولت بیتشری بتوانند از خدمات پزشکی ورزشی بهره مند شوند.

دکتر نوروزی همچنین با اشاره به شهرستان های توابع استان تهران توسعه زیرساخت ها در شهرستان ها پرجمعیت توابع را یک ضرورت توصیف کرد.

وی همچنین نظم و انضباط اداری و مالی و قانونمداری هیات پزشکی ورزشی استان تهران را ستودنی دانست.

در این مجمع دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس هیات پزشکی ورزشی گزارش عملکرد سال 1402 را ارائه کرد و گزارش مالی و تقویم عملیاتی این هیات نیز به تصویب رسید.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.