چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

در جلسه ای به ریاست دکتر نوروزی صورت گرفت؛

بررسی شرایط پزشکی و برنامه های آنتی دوپینگ ورزشکاران پارالمپیکی

1

در دیدار دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک با دکتر مجید ندیری جانشین ریاست آکادمی ملی پارالمپیک آخرین شرایط پزشکی و برنامه های آنتی دوپینگ کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر نوروزی با اشاره به خدمات متنوع فدراسیون پزشکی ورزشی به کاروان های اعزامی ورزش کشور به رویدادهای بزرگ بین المللی اظهار کرد: هم اکنون معاینات ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک به صورت دقیق در حال پیگیری است و امیدواریم با ادامه همکاری و هماهنگی های موجود بیش از پیش شاهد تاثیر پزشکی ورزشی در افتخارآفرینی های ورزشکاران عزیز این بخش باشیم.

در این دیدار که دکتر لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون و دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپیمگ نیز حضور داشتند، دکتر شارکی با ارائه گزارشی در خصوص برنامه های آنتی دوپینگ ایران نادو برای اعزام کاروان پاک به بازی های المپیک و پارالمپیک پاریس، اطلاع رسانی هرچه بهتر و دقیق تر به ورزشکاران را در خصوص اطلاع از قوانین مبارزه با دوپینگ به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار داد.

همچنین دکتر نیری نیز از تلاش ها و خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به مجموعه ورزش کشور بویژه ورزش جانبازان و توانیابان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.