دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

دکتر نوروزی در دیدار هادی ساعی:

حمایت از فدراسیون های المپیکی را با قدرت ادامه می دهیم

1

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این  دیدار که در راستای برنامه های حمایتی فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون های المپیکی برگزار شد، دکتر نوروزی با اشاره به خدمات تخصصی و همه جانبه فدراسیون پزشکی ورزشی به ملی پوشان و به طور کلی ورزشکاران سراسر کشور تصریح کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره به عنوان مامن و پشتیبان واقعی ورزشکاران کشورمان بویژه در بازی های بزرگی همچون المپیک و بازی های آسیایی به ایفای نقش پرداخته است و در این رابطه فدراسیون مدال آور تکواندو  هم از این خدمات بهره مند شده است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن بازی های المپیک، برنامه های این فدراسیون برای حمایت از ملی پوشان از جمله تیم ملی تکواندو با قدرت ادامه خواهد یافت و امیدواریم در نهایت تکواندوکاران شایسته کشورمان در المپیک پاریس مزد تلاش و زحمات خود و فدراسیون تکواندو را با کسب بهترین نتایج بگیرند.

در این دیدار هادی ساعی نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت حمایت بخش های مختلف از فدراسیون های المپیکی و تقدیر از تلاش های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد پشتیبانی فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون تکواندو و قهرمانان این رشته ورزشی ادامه یابد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.