چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی وررشی برگزار شد

1

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون و با حضور دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون و روسای کمیته های تخصصی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در ابتدای این جلسه با تبریک انتصاب کیومرث هاشمی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان وی را مدیری اخلاقمدار، مجرب و موفق توصیف کرد که با توجه به اشراف مدیریتی همواره پشتیبان فدراسیون پزشکی ورزشی بوده است.

دکتر نوروزی همچنین ضمن قدردانی از مجموعه همکاران ستادی و استانی در جهت پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون ، نکاتی را در خصوص اهمیت انسجام سازمانی یادآور شد.

در ادامه این جلسه دکتر اردیبهشت میزان عملیاتی شدن مصوبات جلسه گذشته را رصد کرد و ضمن استماع گزارش عملکرد کمیته های تخصصی، نکاتی را جهت پیشبرد هرچه بهتر فعالیت کمیته ها بیان کرد.

ارائه گزارش در خصوص روند بازسازی کلینیک فیزیوتراپی و کلاس آموزشی ، ارائه گزارش روند پیگیری معاینات کاروان اعزامی ورزش کشور به بازی های آسیایی هانگزو، بررسی کمیت ساماندهی ورزشکاران در استان های مختلف، اهمیت پاسخگویی آنلاین به پرسش های متقاضیان عضویت در کمیته خدمات درمانی، برنامه های کمیته آموزش، برنامه برگزاری مجامع هیات های استانی، برنامه های کمیته های روابط عمومی و نظارت بر سلامت باشگاه ها، ارائه گزارش بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت پوشش پزشکی مسابقات و اردوهای ملی، چگونگی ارائه خدمات فیزیوتراپی به ورزشکاران در طول زمان بازسازی کلینیک توانبخشی ،برنامه های کمیته روانشناسی و واحد فناوری اطلاعات از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.