دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

دکتر اردیبهشت:

بهترین خدمات پزشکی به ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان ارائه می شود

اشکان اردیبهشت

فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه ارائه خدمات به ملی پوشان فدراسیون ورزش های ناشنوایان، امروز کار تشکیل پرونده سلامت برای ورزشکاران اعزامی به المپیک ناشنوایان را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی از مدت ها قبل ایفای نقش در راه آماده سازی کاروان اعزامی ایران به المپیک ناشنوایان (اردیبشهت ۱۴۰۱- کاسیاس دو سول برزیل) را آغاز کرده است و در ادامه این روند امروز برای ملی پوشان دو رشته ورزشی پرونده سلامت تشکیل شد.

 دکتر اردیبهشت افزود: در این راستا ملی پوشان فوتبال و تکواندوی فدراسیون ورزشهای ناشنوایان صبح امروز در محل درمانگاه ستاد مرکزی فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند و در ایستگاه های مختللف تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند.

 وی  یادآور شد: مسلما فدراسیون پزشکی ورزشی تا پایان بازی های المپیک ناشنوایان در کنار  اعضای کاروان اعزامی ایران به این رویداد خواهد بود و بهترین خدمات تخصصی را به این عزیزان ارائه خواهد داد و در صورت لزوم نیز پس از پایان بازی ها چنانچه هر ملی پوشی نیاز به پیگیری درمان داشته باشد، از این مهم دریغ نخواهیم کرد.

کاروان ورزش ایران در رشته های فوتبال، تکواندو،   کاراته، والیبال ساحلی،   جودو، دوومیدانی، کشتی و تیراندازی در المپیک ناشنوایان شرکت خواهد کرد.  

تشکیل پرونده سلامت برای ملی پوشان فوتبال و تکواندوی ناشنوایان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.