پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

دکتر صالحی امیری: حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد

صالحی امیری

رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت : آنچه در چهار سال گذشته در حوزه ورزش کشور تحت عنوان افتخار به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری در سه رویداد مهم رقابتهای کشورهای اسلامی ، جوانان آسیا و بازی های آسیایی به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به دکتر صالحی امیری در نشست فدراسیون‌های ورزشی گفت: به تمامی کسانی که ریشه در ورزش این سرزمین دارند و توانستند باجلب اعتماد مجمع، هدایت فدراسیونهای ورزشی را عهده دار شوند، تبریک می گویم و امیدوارم راهی را که آغاز کردند منجر به درخشش ورزش شود.

همچنین از وزیر ورزش و جوانان و تمام کسانی که در مجمع عمومی فدراسیون حضور یافتند و با اجماع مجموعه عملکرد کمیته ملی المپیک را تصویب کردند، قدردانی می کنم.

وی اظهار داشت: اعتقاد دارم دوپیام از مجموعه عملکرد صورت گرفته میتوان استخراج کرد، نخست اینکه همدلی، همگرایی و وفاق استراتژی دایمی مجموعه ورزش است که تداوم حیات توسعه پایدار ورزش در گرو این سیاست و باور است.

دوم، باور ما این است وزارت ورزش و جوانان محور و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بازوان، ‌ادارات کل ورزش و جوانان، ‌فدراسیونها و هیات‌های ورزشی این وزارتخانه هستند.

وی تاکید کرد: دیانت و اخلاق، جوهر و محور ورزش قهرمانی است و برای رسیدن به تعالی باید برمحور اخلاق حرکت کنیم.

صالحی امیری حضور نواب رییس در این نشست را اقدام شایسته ای دانست و ضمن قدردانی از وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور زنان باید درعرصه های ملی به لحاظ کمی و کیفی افزایش یابد تا مهری برابطال رویکرد استکبار جهانی نسبت به ایران زده شود.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ سه رویداد مهم رقابتهای کشورهای اسلامی، جوانان آسیا و بازی های آسیایی را پیش رو داریم که امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی و سیاست گذاری به نتایج عالی دست پیدا کنیم.

وی افزود: آنچه در چهار سال گذشته در حوزه ورزش کشور تحت عنوان افتخار به دست آمده، محصول شفافیت، همگرایی و همدلی است و تلاش می کنیم در سال ۱۴۰۱ با دیگر تمامی ظرفیتها را صادقانه و عادلانه در اختیار فدراسیون‌ها قراردهیم.

صالحی امیری در پایان اظهار داشت: امیدوارم سال ۱۴۰۱ سال کسب فضیلت، عبور از مشکلات، عزت و سربلندی برای ملت شریف ایران باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.