پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳

سید محمد پولادگر: تا سقف ۸۵درصد بودجه فدراسیون ها رو واریز میکنیم

پولادگر

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: در سال جاری ۸۳۱ درخواست فدراسیون ها برای اعزام به رقابت های بین المللی در شورای برون مرزی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست مشترک فدراسیون‌های ورزشی با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دکتر سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در محل آکادمی ملی المپیک درحال برگزاری است.

سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اظهار داشت: خدارا شاکریم که در دوران شیوع ویروس کرونا با همت فدراسیون ها، ورزش تعطیل نبوده و محدودیت های فعالیت ورزشی را متوقف نکرد و در سال جاری ۸۳۱ درخواست فدراسیون ها برای اعزام به رقابت های بین المللی در شورای برون مرزی به تصویب رسید.

وی افزود: با برنامه ریزی که صورت گرفت توانستیم مجامع فدراسیون ها را بررسی و برگزار کنیم و تا پایان سال نیز مجامع سه فدراسیون ژیمناستیک، ورزش کارگری و هندبال را نیز تا پایان سال برگزار میکنیم.

پولادگر در ادامه گفت: با برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های شنا، شیرجه و واتر پلو، اسکیت، نابینایان و کم بینایان، تیر اندازی و بسکتبال روسا انتخاب شدند و تا پایان سال جاری با هماهنگی صورت گرفته تا سقف ۸۵درصد بودجه فدراسیون ها رو واریز میکنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.