چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

آخرین جلسه سال ۱۴۰۰ شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی:

دکتر اردیبهشت: رضایت مندی جامعه ورزش گویای عملکرد موفق فدراسیون است

جلسه شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی

آخرین جلسه سال جاری شورای مدیران فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر، دکتر لاله حاکمی نایب رئیس بانوان و با حضور روسای کمیته های تخصصی این فدراسیون پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جسله پس از سخنان دکتر رئیس فدراسیون، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال ۱۴۰۰ به رغم حجم وسیع برنامه ها و فعالیت ها توانست عملکرد موفقی را به منصه ظهور برساند و رضایت جامعه ورزش از جمله فدراسیون های مختلف، به خوبی گویای این واقعیت است که خدمات فدراسیون برنامه محور و هدفمند ارائه شده است.

وی ادامه داد: با تاکید ریاست محترم فدراسیون همواره پیگیری امور و فعالیت ها با خرد جمعی و مبتنی بر سیر صعودی پیگیر می شود، لذا با تقویت نقاط قوت و به حداقل رساندن نقاط ضعف در جهت ارتقای سطح خدمات گام بر خواهیم داشت.

دکتر اردیبهشت ضمن قدردانی از تلاش مجموعه همکاران، تصریح کرد: همان طور که عملکرد همکاران هیات های استانی ارزیابی می شود عملکرد کمیته های تخصصی و میزان انطباق آن با تقویم عملیات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین بر تسریع و اهتمام هرچه بیشتر کمیته های فدراسیون در جهت پیگیری مصوبات تاکید کرد.

وی در ادامه به بررسی مصوبات جلسه گذشته شورای مدیران فدراسیون پرداخت و روسای  شماری از کمیته ها ضمن تشریح فعالیت کمیته های خود در خصوص میزان عملیاتی شدن مصوبات به ارائه گزارش پرداختند.

برای مشاهده گزارش تصویری جلسه، اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.