سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

با هدف ترویج ورزش همگانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

فدراسیون پزشکی ورزشی فردا در سراسر کشور ایستگاه رایگان تندرستی برپا می کند

غلامرضا نوروزی

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در سراسر کشور با هدف ترویج ورزش همگانی و تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

دکتر نوروزی اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه فعالیت های فرهنگی خود به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر روز چهارشنبه دومین طرح سراسری خود را که برپایی ایستگاه رایگان تندرستی است، اجرا می کند.

این طرح توسط همکارانمان در کمیته پوشش پزشکی مسابقات ستاد مرکزی و هیات  های استانی با عنایت به رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزش ادامه داد: رسالت این فدراسیون پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است که در راستای سلامت همگانی با برپایی و اجرای ایستگاه های رایگان تندرستی ضمن ارائه خدماتی نظیر کنترل فشار خون، قند خون و ارائه مشاوره های پزشکی، عموم مردم را به انجام فعالیت های ورزشی تشویق و ترغیب می نماید.

دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: این فدراسیون روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه نیز به منظور حفظ و ارتقای سطح سلامت باشگاه های ورزشی طرح سراسری نظارت بر سلامت اماکن و باشگاه های ورزشی را اجرا کرد، که خوشبختانه این طرح نیز با موفقیت انجام شد و بازخورد بسیار مناسبی در جهت رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها و اماکن ورزشی به همراه داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.