جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در هم اندیشی انجمن فیزیوتراپی

دکتر نوروزی: کنگره سی و دوم انجمن، فرصت خوبی برای توسعه همکاری های دو طرف است

انجمن فیزیوتراپی

دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در نشست هم اندیشی انجمن فیزیوتراپی ایران حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال امضای تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون پزشکی ورزشی و انجمن فیزیوتراپی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در جلسه هم اندیشی که همزمان با سی و دومین کنگره انجمن برگزار شد، شرکت نمود و به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر نوروزی در این نشست با اشاره به اهمیت ارائه خدمات علمی و به روز به جامعه ورزش کشور خاطرنشان ساخت: فدراسیون پزشکی ورزشی برای نیل به اهداف عالیه ورزش کشور از همه ظرفیت های موجود در چارچوب قوانین و مقررات بهره می برد و در این راستا با انجمن فیزیوتراپی تفاهم نامه همکاری امضا کردیم.

وی ادامه داد: از جمله ظرفیت های مشترک همکاری شاخه ورزشی انجمن است لذا این همکاری ها را به فال نیک گرفته و امیدواریم کنگره سی و دوم انجمن فتح باب خوبی برای شتاب همکاری های دو طرف باشد.

در این نشست شرکت کنندگان از جمله مسئولان انجمن ضمن بیان نقطه نظرات خود از فدراسیون پزشکی ورزشی بابت همکاری در برگزاری این کنگره قدردانی کردند.

یادآور می شود فدراسیون پزشکی ورزشی و انجمن فیزیوتراپی ایران در روزهای گذشته تفاهم نامه همکاری امضا کردند.موضوع این تفاهم نامه در مورد همکاری‌های آموزشی و پژوهشی بین فدراسیون و انجمن است؛ به نحوی که طراحی و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مشترک آموزشی و پژوهشی و همچنین دوره‌های مشترک آموزشی جهت آموزش تخصصی به فیزیوتراپیست‌های  تیم‌های ورزشی و سایر کادر ورزشی جزء مفاد این تفاهم نامه است.

همچنین همکاری در زمینه برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی ، سمینارها و کنگره های علمی نیز جزء اهداف این تفاهم نامه همکاری بوده؛ به نحوی که فدراسیون پزشکی ورزشی در برگزاری سی و دومین کنگره سالیانه با این انجمن همکاری کرد.

تلاش در جهت ارائه خدمات تخصصی، پزشکی و فیزیوتراپی به ورزش کاران آسیب دیده و حفظ و مرزبندی‌های بین رشته ای در علوم پزشکی و جلوگیری از مداخله گروه‌های فاقد صلاحیت حرفه‌ای در امور  درمانی و فیزیوتراپی نیز در بین تفاهم نامه ذکر شده است.

یکی از اهداف این تفاهم نامه تامین فیزیوتراپیست‌های دوره دیده و متخصص جهت معرفی به تیم های مختلف ورزشی و فدراسیونها است.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.