چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

پوشش پزشکی و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات تیراندازی اهداف پروازی جام فجر

تیراندازی

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی جام فجر در شرایطی در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است که کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی امر پوشش پزشکی این مسابقات و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی را زیر نظر دارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر تورج ملک محمدی رئیس کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون که شخصا امر نظارت پزشکی بر این رویداد را عهده دار است، در این خصوص گفت: علاوه بر پوشش پزشکی مسابقات، با توجه به شیوع سویه امیکرون کرونا طبیعی است که با حساسیت بیشتری رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسابقات را مد نظر داریم.

وی ادامه داد: در این خصوص رعایت فاصله گذارش اجتماعی و درنظر گرفتن محل اسکان انفرادی برای شرکت کنندگان، کنترل کارت واکسن کرونا، ضد عفونی سازی، استفاده از ماسک و دیگر تدابیر بهداشتی را کنترل می کنیم و خوشبختانه مسئولان برگزاری مسابقات عنایت ویژه ای به این مهم دارند.  

 فدراسیون تیراندازی در خصوص این مسابقات اعلام کرده است: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و با اعلام برنامه تمرین رسمی، پنجمین مرحله رقابت‌های آزاد اهداف پروازی در رشته تراپ از ۱۳ الی ۱۵ بهمن‌ماه در سایت اهداف پروازی زنده‌یاد محمد علی اینانلو برگزار می شود..

 این مسابقات به‌منظور تعمیم و گسترش ورزش تیراندازی و همچنین ایجاد فرصت پیشرفت برای علاقه‌مندان، تکمیل جدول رنکینگ و شناسایی نفرات برتر برگزار می‌شود،

همچنین  قرار است این رقابت‌ها در رشته اسکیت آقایان و بانوان نیز در تاریخ  ۱۹ الی ۲۱ بهمن‌ماه برگزار شود.

فدراسیون پزشکی ورزشی را در شبکه های اجتماعی و آپارات دنبال کنید...

https://www.aparat.com/www.ifsm.ir

instagram :     ifsmir

https://t.me/sportsmedicineiran

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.