چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

در نشست ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان صورت گرفت؛

تاکید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بر نظارت بر باشگاه های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی نظارت ، آموزش ،مشاوره و پوشش دهی مسابقات و ارایه خدمات درمانی مناسب از وظایف مهم هیات پزشکی ورزشی برشمرد.

 


به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان جنوبی، حمیدرضا برومند در نشست ستاد نظارت بر اماکن ورزشی استان، اظهار داشت:باید با همکاری بازرسان اداره کل ،زمینه های اجرای صحیح قوانین و مقررات  در باشگاه ها فراهم شود تا با ایجاد امنیت روانی برای خانواده ها ، آنها با خیال راحت فرزندانشان را به محیط های ورزشی گسیل دارند.


وی تحت پوشش قرار گرفتن طیف گسترده ای از جوانان و نوجوانان در قالب برگزاری کلاس های اوقات فراغت در رشته های مختلف ورزشی ،بر ضرورت بیمه شدن خدمت گیرندگان تاکید کرد.


 در این دیدار دکترجواد خامسان، رئیس هیات پزشکی-ورزشی استان در این دیدار با ارایه گزارش از روند اجرای فعالیت ها ،چارچوب کاری هیات در سال جاری را مبتنی بر مدار توسعه آموزش و فرهنگ سازی آن در بین هیات های ورزشی برشمرد.


وی مدیریت هزینه ها ،ایجاد خودکفایی،خرید تجهیزات به روز و استاندارد و اجرای عملیات احداث ساختمان هیات در مرکز استان،رعایت انضباط و شفافیت مالی را از وجوه برجسته کاری هیات پزشکی-ورزشی استان دانست.


 در این جلسه مقرر شد نماینده هیات پزشکی ورزشی استان به عنوان عضو ناظر در کمیسیون ماده 5 استانی برای ارایه گزارش عملکرد باشگاه ها بویژه در بخش تمدید پروانه کاری حضور داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.