سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

دکتر وحدت:

رسالت خبرنگاران مهم و شایسته تقدیر است

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر در جمع خبرنگاران ورزشی این استان گفت: کسانی که در این حرفه دارند فعالیت می کنند، واقعا عاشق هستند، چرا که در سرما و گرما و با جان و دل و برای تهیه و گزارش یک خبر مستند تلاش می کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، دکتر سودابه وحدت در این نشست که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد افزود:این قشر تمام تلاششان این است که بتواند یک کار خلاقانه و بروز تحویل جامعه دهند، حال در هر حرفه ای که می خواهند باشند. یکی در رشته ورزشی خبرنگاری می کند و دیگری در پزشکی فعالیت می کند، یکدیگر در رشته اقتصاد جامعه و دیگری در بعد فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت است. که اگر جامعه خبری نباشند مردم از دنیای اطراف خود بی خبر هستند.


رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر افزود: خبرنگار یک رسالت مهمی دارد، آن هم نقش قلم اوست که قرآن به او قسم یاد کرده است که باید، رسالت این  قلم را باید نگه داشت و در راستای بیان حقایق باید قلمفرسایی کرد، آنچه امروز نیاز جامعه سالم است که بدنبال راستی و درستی خبر باشیم .


در ادامه مهدی صالحی خبرنگار هفته نامه پهلوان لیان ضمن تشکر از خانم دکتر وحدت و هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر که در روز خبرنگار او را دعوت و باعث تعامل با جراید محلی شده اند تقدیر کرد و بیان داشت: همان طور که  می دانید خبرنگاری کار بسیار سختی است ولی شیرین است و مشکلات خاص خودش دارد، و هرکس علاقمند و عاشق نباشه نمی تونه کار ادامه دهد. انشاا ما هم بتوانیم با این هیات در درج مطالب پزشکی ورزشی تعامل خیلی خوبی را داشته باشیم و در کنار هم کارها را ادامه دهیم .    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.