دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

دکتر وحدت در ریاست هیات پزشکی ورزشی بوشهر ابقا شد+گزارش تصویری

مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر دقایقی پیش رای به تصدی دوباره دکتر سودابه وحدت در راس این هیات داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیل پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که با حضور دکتر محمد بنی جمالی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد ، دکتر سودابه وحدت با کسب 14 رای از 15 رای ماخوذه برای چهارسال دیگر در سمت ریاست این هیات باقی ماند.


 دکتر مهدی مرتضوی و دکتر محمدرستگارپور دیگر کاندیدای این انتخابات بودند که دکتر رستگارپور پیش از رای گیری انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد.


 


  در این مجمع احمد بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: هیات پزشکی ورزشی پشتوانه برای45 هیئت استانی و 380 هیات شهرستانی است. بیمه ورزشی ورزشکاران هیات های ورزشی یکی از تاکیدات اداراه کل ورزش و جوانان استان است که هیات پزشکی ورزشی استان روی ان نظارت دارد.


 


وی اضافه کرد: در بعد آموزش هم دوره های مستمری از جمله دوپینگ و مکمل های ورزشی در سطح استان برگزار می کند.


 


 بهروزیان فرد خاطر نشان کرد:روی مراکز نفتی استان از جمله خارگ در پوشش بیمه های ورزشی می بایست نظارت بیشتری صورت گیرد تا آمار واقعی ورزشکاران این جزیزه و همچنین منطقه اقتصادی انرژی پارس به هیات پزشکی ورزشی استان ارائه شودکه در این زمینه فدراسیون یاری رسان هیئت استان باشد.


 


دکترمحمد بنی جمالی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی کشور در این آیین گفت:بحث تمر کز زدایی ارائه خدمات پزشکی به هیات ها پزشکی ورزشی استان های کشور از سوی فدراسیون در بحث تجهیزات آغازشده که به زودی این خدمات به استان بوشهر ارائه می شود.


 


وی اضافه کرد: بحث یکساله شدن خدمات بیمه ورزشکاران استان بوشهر از سال 96 اجرایی می شود که این امر باعث ارائه خدمات بهتر به ورزشکاران  استان بوشهر می شود.


 


 برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.


 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.