یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

فائقی از هیات پزشکی ورزشی کامیاران کردستان بازدید کرد

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کردستانبه منظور نظارت و بررسی عملکرد هیات شهرستان کامیاران، از این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان؛ خسرو فایقی دبیر هیات به همراه مسئولین کمیته نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی و مسئول ثبت و ساماندهی ورزشکاران استان با محسن دکه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، در آن شهرستان جلسه ای به منظور عملکرد هیات شهرستان برگزار نمود.


فایقی در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین ورزش این شهرستان بیان داشت: هیات پزشکی ورزشی استان کردستان به منظور نظارت و بررسی عملکرد هیات ها و حوزهای تحت پوشش و در راستای تعامل بیشتر، از ابتدای سال طرح بازدید از هیاتهای شهرستان را آغاز کرده تا با برگزاری این جلسات با مسئولین ورزشی و نظارت بر عملکرد آنان و رفع مشکلات و ایجاد فضای مناسب در ارتقاء سطح کیفی و کمی آن حوزه در جهت پیشرفت خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران و رضایت مندی شهرستان کمک نماید.


وی افزود: هیات پزشکی ورزشی شهرستان کامیاران نیز همانند سایر هیات های استان، از ورزشکاران سازمان یافته خوبی برخوردار است که امیدورایم با توجه ویژه و همدلی و تعامل مسئولین ورزشی این شهرستان شاهد قرار گرفتن تمامی ورزشکاران سازمان یافته این شهر باشیم.


فایقی گفت: هیات استان در جهت رشد و ارتقاء ورزشکاران این شهرستان تمام تلاش و کمک خود را به منظور ایجاد زمینه آموزشی و خدماتی بکار خواهد بست.


محسن دکه رئیس اداره ورزش و جوانان شهر کامیاران نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور دبیر هیات پزشکی ورزشی استان، گزارشی ازعملکرد این شهرستان ارائه داد و برخی از مشکلات در حوزه خدمات درمان و اسناد پزشکی تعدادی از ورزشکاران کامیارانی توضیحاتی ارائه نمود و از مسئول کمیته خدمات درمان درخواست کرد تا در زمینه پرداخت ها بابت هزینه های درمان ورزشکاران، بیشتر رسیدگی شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.