چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

به دنبال قهرمانی غرورانگیز تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در رقابت های جهانی کره جنوبی با هدایت رئیس هیات تکواندو مازندران

image-20241009095335-1.jpeg

دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پیامی کسب عنوان قهرمانی و برترین مربی جهان در سال 2024 را به فیض اله نفجم تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ،    به دنبال قهرمانی غرورانگیز تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در رقابت های جهانی کره جنوبی با هدایت رئیس هیات تکواندو مازندران ، دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشیاستان در پیامی قهرمانی جهان را به فیض الله نفجم تبریک گفت .

متن پیام به این شرح است :

بسمه تعالی

قهرمانی تیم ملی تکواندوی نوجوانان ایران با هدایت استاد فیض الله نفجم رئیس هیات تکواندوی استان و کسب مدال توسط تمام اعضای مازندرانی تیم های ملی خبری مسرت بخش بود.

شیرینی این قهرمانی در حالی برای مردم مازندران دوچندان گردید که این عنوان پس از 6 سال با تدابیر ارزنده فیض الله نفجم سرمربی پرافتخار مازندرانی تیم ملی در کشور کره جنوبی مهد تکواندو جهان رقم خورد.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به مدال‌آوران و دست اندرکاران تیم ملی تکواندو نوجوانان، دوام توفیقات و بالندگی بیش از پیش مازندرانی های ورزش دوست را در میادین مختلف را از ایزد متعال مسئلت دارم.

دکتر یحیی صالح صبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

گفتنی است : فیض اله نفجم سرمربی ساروی تیم ملی تکواندو پسران ایران در قهرمانی نوجوانان جهان موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی با 3طلا ، یک نقره و 2 برنز توسط نمایندگان شایسته کشورمان شد و عنوان برترین مربی_جهان را در سال 2024  از آن خود کرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.