یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷

رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران با انتشار بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

image-20240929083552-1.jpeg

بی‌گمان، شهادت سرداران رشید نه تنها خللی در عزم و اراده نیروهای مقاومت وارد نخواهد کرد، بلکه بر همبستگی و قدرت جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم صهیونیستی می‌افزاید.

متن پیام تسلیت دکتر یحیی صالح طبری به این شرح است :

باسمه تعالی

«إنّ الّذین قالوا ربّنا اللّه ثمّ اسْتقاموا تتنزّل علیْهم الْملائکة ألاّ تخافوا و لاتحْزنوا و أبْشروا بالْجنّة الّتی‏ کنْتمْ توعدون»

بار دیگر باند جنایتکار و رژیم بزدل و کودک‌کش صهیونیستی، خون پاک چند تن دیگر از فرماندهان غیور و سربازان جبهه مقاومت را به زمین ریخت و این بار، مجاهد بزرگ و سید شجاع جبهه مقاومت و جهان اسلام، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، به قافله شهدا پیوست. این حادثه تلخ و غم‌بار، داغی عظیم بر دل مقاومت اسلامی گذاشته و یادآور خوی وحشیانه و ستمگرانه رژیم اشغالگر قدس است که همواره در تلاش است تا با ایجاد ترس و وحشت، ملت‌های مسلمان و مقاوم را به زانو درآورد.

قدر متیقّن، خون سید مقاومت و همراهان مظلومش، مبارزه‌ی حق‌طلبانه رزمندگان محور مقاومت و مردم لبنان و فلسطین را بر ضد اشغالگران صهیونیست، عمق بیشتری خواهد بخشید و راه سید حسن شهید توسط یاران و هم‌سنگرانش و ملت مسلمان و مظلوم لبنان و فلسطین با اقتدار تا زوال صهیونیست‌های غاصب ادامه خواهد یافت. 

اینجانب این شهادت افتخارآمیز را که پاداش خداوند به جهاد مستمر آن انسان مخلص و فداکار بود به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم ارواحنافداه و محضر مبارک مقام معظم رهبری و امت اسلام و ملت لبنان، خانواده معزز ایشان، به جوانان پاک و عزیز مقاومت به ویژه حزب‌الله و ارادتمندان آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت می‌گویم و رحمت و فضل واسعه الهی را برای ایشان مسئلت می‌‎نمایم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.