یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

مجمع عادی و سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

قوام

مجمع عادی و سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر یونس قوام لاله و اعضای مجمع روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار شد.

مجمع عادی و سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه  در باشگاه فرهنگیان آذربایجان برگزار شد.
در این نشست ابتدا یونس قوام لاله رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد.

وی گفت: افزایش ورزشکاران سازمان یافته به 200 هزار نفر یکی از دست آور یکی از دست آوردهای مثبت این هیئت در استان بود که سعی خواهیم کرد این تعداد را بیشتر و بیشتر نماییم.

دکتر قوام افزود: هر ورزشکار بیمه شده ای که دچار آسیب دیدگی می شود بلافاصله با تشکیل پرونده و ارسال به فدراسیون در اولین فرصت اقدام به تامین هزینه آسیب دیدگی می گردد که در سال گذشته 611 نفر توانستند از این بیمه استفاده کرده و هزینه های خود را از هیئت دریافت نمایند.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی ادامه داد: بیش از 1300نفر توانسته اند از دوره های برگزاری شده در هیئت آذرباجان شرقی استفاده نموده و مدرک معتبر دریافت نمایند.

وی تاکید کرد: برابر بازرسی هایی که در به تعداد 3039 در سطح استان انجام شده است با باشگاههای متخلف برخورد شده و از باشگاههای قانونمند نیز تجلیل بعمل آمده است.

وی تصریح کرد: تمامی موفقیتهای بدست آمده میسر نمی شد مگر با همکاری صمیمانه هیئت های استانی  واداره کل ورزش و جوانان و البته با حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی که جای تقدیر و تشکر دارد.
در ادامه ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان یک خانواده بزرگ است و تلاش می‌کند بهترین خدمات را به جامعه ورزش ارائه کند. باتوجه به اینکه در ورزش احتمال آسیب دیدگی فراوان است ارائه خدمات پزشکی بسیار مهم است.
وی در ادامه افزود: بعد از دوران کرونا آمار فعالیت های بدنی و ورزشکاران کاهش یافته بود که هدف دیگر اداره کل ورزش و جوانان استان ارتقای میزان فعالیت های ورزشی است.
ستوده نژاد خاطر نشان کرد: هیئت پزشکی ورزشی در دو قالب عمومی و تخصصی خدمات ارائه می دهد. تحت پوشش قرار دادن مسابقات و ارائه خدمات پزشکی از مهم ترین اهداف این هیئت است. هزینه‌های درمانی در حال حاضر زیاد بوده و ارائه خدمات به ورزشکاران کاملا ضروری احساس می شود.

همچنین در این مجمع اعضای حاضر مهم ترین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.