یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

روز پرکار رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در سفر به شهرستان‌های استان

دکترسوری

دکتر علی سوری به همراه دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان روز پر کاری در شهرستان‌های بروجرد، ازنا و الیگودرز سپری کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری رئیس و کیومرث بصیری دبیر هیات پزشکی ورزشی لرستان با سفر به شهرستانهای بروجرد، ازنا و الیگودرز با روسای ادارات ورزش و جوانان این  شهرستان‌ها دیدار و گفتگو کردند.

دکتر  سوری در این دیدارها اظهار کرد: با توجه به این که یکی از شاخص‌های عمده و اثر گذار در ارزیابی ادارات ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی آمار ورزشکاران  سازمان یافته استان است، در بررسی و ارزیابی که از هدفگذاری شهرستانها به عمل آمده خوشبختانه بیشتر شهرستانهای استان توانستند هدفگذاری مورد نظر را محقق کنند.

وی افزود: هیات پزشکی ورزشی با توجه به پتانسیلی که دارد این آمادگی را دارد خدمات فیزیوتراپی و آزمایشگاه در مرکز و کلیه شهرستانهای استان اقدام کند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در ادامه این دیدارها بر ارسال به موقع پرونده خدمات درمانی  ورزشکاران تاکید و عنوان کرد:  از روسای ادارات شهرستان‌ها درخواست می‌کنیم  جهت ترغیب ورزشکاران به عضویت در کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی تلاش کنند چرا که از الزامات ارائه خدمات درمانی به ورزشکاران داشتن بیمه ورزشی و تمدید آن است تا در زمان بروز حوادث و آسیب دیدگی‌های جدی در حین ورزش و مسابقات بیمه ورزشی بتواند جوابگوی نیاز ورزشکاران باشد.

نظارت بر باشگاههای ورزشی از دیگر محورهای دیدار رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های بروجرد، الیگودرز و ازنا بود که در این راستا دکتر سوری بیان کرد:  سالم سازی امکان ورزشی با جلب اعتماد ورزشکاران و با ایجاد بستری امن و سالم برای آنها  از مهمترین اهداف هیات پزشکی ورزشی  استان است که بتوانیم عرصه را در جهت شکوفایی و رشد جسمی و روحی همه ورزشکاران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر باشگاه‌های ورزشی بر کیفیت خدمات باشگاه‌ها تاثیر مستقیم دارد تصریح کرد: نظارت بر باشگاه‌ها بیشتر جنبه تشویق  به کیفیت و ارائه خدمات بهتر دارد که می‌تواند فضای باشگا ه‌ها را رقابتی کند.

سوری در پایان خاطرنشان کرد: عدم مجوز فعالیت و فروش مکمل‌های ورزشی از مهمترین چالش‌های باشگاه‌های ورزشی است که در این مورد باید جدی بود و با توجه به حساسیت موضوع  تعارفی در این زمینه با باشگاه های ورزشی نداریم و برابر با قوانین و مقررات موضوع فروش و مصرف مکمل در باشگاه های ورزشی ممنوعیت دارد.

روز پرکار رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در سفر به شهرستان‌های استان

روز پرکار رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان در سفر به شهرستان‌های استان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.