یکشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵

با حضورمدیر کل ورزش و جوانان :

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

1ba44657-50a9-4075-80e8-db05d72a583c.jpg

رجبی : ورزش سرمایه اجتماعی است و جامعه هدف بسیار زیادی در استان مازندران دارد و همه ما باید تلاش کنیم که ورزش مازندران مسیر شتابان خود را پیگیری کند

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدجمعی از فعالان رسانه های ورزشی با حضور در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با دکتر علی رجبی مدیرکل و یوسفی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل دیدار و درخصوص موضوعات حوزه اطلاع رسانی گفتگو کردند.

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شددکتر رجبی در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور برخی از پیشکسوتان و فعالان حوزه رسانه های ورزشی گفت : حماسه کربلا با روایتی از جنس خبرنگاری و رسانه ای در تاریخ ماندگار شد و این نشان دهنده رسالت و جایگاه ویژه خبرنگاران است.

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدمدیرکل ورزش و جوانان اطلاع رسانی را موضوع مهم هر سازمان و نهادی دانست گفت : از نشست و صحبت با شما فعالان عرصه اطلاع رسانی درس های خوبی آموختم و تلاش می کنیم که فاصله اداره کل ورزش و جوانان را با رسانه ها کمتر کنیم و چالش های حوزه رسانه را مرتفع کنیم. نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

وی تاکید کرد؛ ورزش سرمایه اجتماعی است و جامعه هدف بسیار زیادی در استان مازندران دارد و همه ما باید تلاش کنیم که ورزش مازندران مسیر شتابان خود را پیگیری کند.

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدرجبی با اشاره باینکه راه اندازی شورای اطلاع رسانی ورزش و جوانان مازندران می تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی های این حوزه را کاهش دهد گفت : از همه پیشکسوتان، خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای ورزش دعوت می کنم با کمک به راه اندازی این شورا ما را در رسالت خبری و اطلاع رسانی مان همراهی کنند.

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شداجماع و همدلی اصحاب رسانه های ورزشی، سازماندهی و فعالیت روابط عمومی هیات های ورزشی، نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان ها، استمرار نشست های رسانه ای، آموزش، برنامه ریزی و آمادگی رسانه ای برای رویداد المپیک و پارالمپیک و ... محورهای نظرات و مطالبات فعالان حوزه رسانه های ورزشی استان بود.

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدگفتنی است : شهرام جلالی اوجامحلهء مدیر مسئول رسانه تیتر نو و مدیر روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران یکی از  شرکت کنندگان در این جلسه بود  .

نشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدنشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدنشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدنشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شدنشست هم اندیشی با برخی از فعالان رسانه های ورزشی مازندران در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.