چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

تعامل دوسویه بین هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان و هیات بدنسازی

دیدار دکتر فتح الهی با ملک پور

دکتر کرامت اله فتح الهی سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با ملک پور سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان دیدار کرد.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ دکتر کرامت اله فتح الهی سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان با عبدالله ملک پور سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان دیدار کرد.

در این دیدار که در دفتر هیات پزشکی ورزشی استان و با حضور فاطمه یوسفیان و ریحانه مرادی مسئولین کمیته های روانشناسی و بازرسی از اماکن ورزشی استان برگزار شد بر تعامل دو سویه بین هیات پزشکی ورزشی استان و هیات بدنسازی و پرورش اندام در کلیه ابعاد بحث و تبادل نظر شد.

در این دیدار دکتر فتح الهی با تاکید بر افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته تحت پوشش کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: باید با همکاری دو سویه در صدد افزایش آمار ورزشکاران تحت پوشش باشیم و ورزشکاران را از اهمیت عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی آگاه سازیم. همچنین در جهت سالم سازی اماکن ورزشی میبایست با بازرسی دقیق، مستمر و حساب شده از اماکن ورزشی بتوانیم بستری مناسبی را جهت انجام فعالیت های ورزشی ورزشکاران فراهم کنیم.

ملک پور نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری و تعامل ایجاد شده بین هیات بدنسازی و هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان گفت امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در تمامی ابعاد اعم از سطوح آموزشی، عضویت در کمیته خدمات درمانی و برگزاری دوره های روانشناسی بتوانیم به ورزشکاران استان خدمت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.