یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰

بازدید رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان از باشگاه‌های ورزشی بروجرد

photo_2024-06-09_15-42-23.jpg

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان از باشگاه‌های ورزشی بروجرد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان، دکتر علی سوری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان  به همراه کیومرث بصیری دبیر این هیات از تعدادی از باشگاه های شهرستان بروجرد بازرسی و نظارت به عمل آوردند.

دکتر سوری در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: سالم سازی امکان ورزشی با جلب اعتماد ورزشکاران و با ایجاد بستری امن و سالم برا آنها  از مهمترین اهداف هیات پزشکی ورزشی  استان است که بتوانیم عرصه را در جهت شکوفایی و رشد جسمی و روحی همه ورزشکاران فراهم کنیم.

وی افزود: در راستای سالم سازی اماکن ورزشی و افزایش علم و آگاهی مربیان و مسئولان باشگاه‌ها از تعدادی از باشگاه‌های شهرستان های بروجرد بازدید به عمل آمد که در این راستا تذکراتی به برخی باشگاه‌ها داده شد که در صورت عدم رفع نواقص مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

رییس هیات پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و با داشتن اوقات فراغت شاهد افزایش حضور ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش در اماکن ورزشی و باشگاهها  هستیم، در همین راستا هیات پزشکی ورزشی  برنامه نظارت بر باشگاههای سراسر استان را به طور ویژه در دستور کار دارد.

بازدید رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان از باشگاه‌های ورزشی بروجردبازدید رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان از باشگاه‌های ورزشی بروجرد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.