شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

در دیدار دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان قم تاکید شد؛

ادامه تعامل و همکاری برای توسعه روزافزون پزشکی ورزشی در قم

سانی خانی

ابراهیم سانی خانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با حضور در دفتر دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار دکتر اردیبهشت با اشاره به نقش و جایگاه هیات های پزشکی ورزشی استان ها در جهت ارائه خدمات به جامعه ورزش ، تصریح کرد: رویکرد فدراسیون پزشکی ورزشی همواره ارائه بهترین خدمات در زمینه های تخصصی مختلف به جامعه هدف است و خوشبختانه با توجه به وجود بدنه تخصصی پزشکی ورزشی در هیات های استانی شاهدیم که در اقصی نقاط کشور در جهت رضایت جامعه ورزش گام برداشته می شود و این مهم در سایه حمایت های ادارات کل ورزش و جوانان انجام می شود.

دکتر اردیبهشت خاطرنشان کرد: بنا بر تاکید ریاست فدراسیون، هیات های پزشکی ورزشی استان ها تعامل کامل با ادارات کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی را به عنوان یک ضرورت سرلوحه کار خود دارند.

در این دیدار سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری این اداره کل و ستاد مرکزی فدراسیون پزشکی ورزشی روند توسعه پزشکی ورزشی در استان قم با شتاب بیشتری پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.