پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

جلسه كميته انضباطي

كميته انظباطي هيات پزشكي اصفهان تشكيل جلسه داد

پيرو تخلف يكي از پزشكياران هيات مبني بر حضور در يكي از مسابقات استان بدون هماهنگي و ابلاغ هيات، با كاور و تجهيزات متعلق به هيات اصفهان و عقد قرارداد با برگزار كنندگان مسابقات بدون هماهنگي با مسئولان مربوطه جلسه رسيدگي به اين تخلف با حضور مسولين كميته انظباطي برگزار شد.


پيرو تخلف يكي از پزشكياران هيات مبني بر حضور در يكي از مسابقات استان بدون هماهنگي و ابلاغ هيات، با كاور و تجهيزات متعلق به هيات اصفهان و عقد قرارداد با برگزار كنندگان مسابقات بدون هماهنگي با مسئولان مربوطه جلسه رسيدگي به اين تخلف با حضور مسولين كميته انظباطي برگزار شد. در اين جلسه پس از بررسي موارد رخ داده راي به محكوميت انتظامي پزشكيار خاطي داده شد كه با توجه به سوابق مثبت ايشان در همكاري با هيات و درخواست عفو پزشكيار متخلف و اعلام ايشان مبني به عدم آگاهي از آئين نامه،با تخفيف لحاظ شده در راي محكوم به تذكر كتبي با درج در پرونده گرديد.


دكتر عباس فيض بخش مسئول كميته انضباطي هيات پزشكي اصفهان در مصاحبه با سايت هيات پزشكي گفت: هيات اصفهان به همان اندازه كه در توسعه خدمات كوشا  ميباشد بر وجود نظم و رعايت دستورالعمل هاي فدراسيون هم مصر است و ضمن قدرداني از زحمات همه همكاران با تخلفات احتمالي نيز برخورد متناسب خواهد داشت.