دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳

مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره ازدواج فردای زیبا افتتاح شد

افتتاح مرکز مشاوره‌

مرکز تخصصی روانشناسی، مشاوره ازدواج و خانواده فردای زیبا به مدیریت دکتر نواب دانشمند در اصفهان افتتاح شد.

به‌ گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،

این مرکز که یکی از اولین و موثر ترین کلینیک ها در ارائه مشاوره های پیش از ازدواج،خانواده و مشاوره های ورزشی می باشد با حضور دکتر غلامرضا بارانی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و فرهاد کریمی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان افتتاح شد.
در این مراسم دکتر بارانی طی صحبت هایی ابراز امیدواری کرد که این کلینیک در آینده با همکاری هیات پزشکی ورزشی و در قالب کمیته روانشناسی بتواند خدمات شایان و موثری را به جامعه ورزش در حوزه های مختلف ارائه نماید.
در ادامه نیز کریمی در جمع مدیر و کارکنان این مرکز مشاوره گفت: با توجه به دغدغه‌های جدیدی که در جامعه در رابطه با افزایش سن ازدواج جوانان و کاهش نرخ فرزندآوری به وجود آمده، مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت تاحد زیادی به مسایل خانواده پاسخگو باشند.
همچنین دکتر نواب دانشمند مدیر مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده فردای زیبا گفت: از تیم قوی و با انگیزه ای در تمامی موارد روانشناسی و مشاوره‌ برای خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز در این مرکز استفاده شده است. مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره ازدواج فردای زیبا افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.