چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴

دکتر حیدریان عنوان کرد:

به ورزش باید یک نگاه علمی داشت.

جلسه

اولین جلسه هم اندیشی هیات پزشکی ورزشی با هیات دوچرخه سواری در محل دفتر هیات استان برگزار شد

به گزارش دفتر سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، بنابر تصمیم هیات پزشکی ورزشی  استان در راستای تعامل با هیات های ورزشی اولین جلسه با هیات دوچرخه سواری به ریاست دکتر رمضان حیدریان و  با حضورمحمد ترحمی رئیس هیات دوچرخه سواری ،احسان رئوفی دبیرهیات دوچرخه سواری و  مصطفی ضمیری مسئول کمیته آموزش هیات  استان  انجام شد.

دکتر حیدریان ضمن تشکر از حضور اعضای هیات دوچرخه سواری عنوان کرد:امروزه به  ورزش  باید یک نگاه  علمی داشت ، هدف از این علم آن است که علاقه مندان به ورزش بتوانند با مسائل مربوط به علم ورزش آشنا شوند و آن را به  کار بندند تا کمتر دچار آسیب شوند  و همچنین از این طریق مهارت خود را در هر رشته ورزشی افزایش دهند.

دراین نشست محمد ترحمی اززحمات و تلاش هیات پزشکی ورزشی استان در راستای تعامل با هیات های ورزشی تشکر کرد و گفت ان شاء الله بتوانیم  با تعامل و پیگیری  درجهت ارتقای رشد و اعتلای ورزش پیش از بیش خدمت رسانی کنیم.

مصطفی ضمیری  در پایان گزارشی  از عملکرد کمیته آموزش در یکسال گذشته و سالجاری را ارائه داد و قول هرگونه همکاری در جهت افزایش بار علمی ورزشکاران طبق نیازسنجی در رشته های مختلف را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.