شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

تشریح اهداف همایش توسط دکتر نوروزی

بیش از ۱۱۰۰ شرکت کننده در همایش تازه های پزشکی ورزشی همدان شرکت کردند

همایش های تازه های پزشکی ورزشی در همدان

همایش بزرگ تازه های پزشکی ورزشی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک توسط هیات پزشکی ورزشی همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکنر رشید حیدری مقدم استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی همدان و عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر علمی همایش با اعلام این خبر افزود: با توجه به ریسک بالای آسیب های ورزشی برای ورزشکاران و همچنین مخاطرات دوپینگ و مواد نیروزا برگزاری این همایش را در دستور کار قرار دادیم و در نهایت روز پنج شنبه ۸ شهریور ماه این همایش با شرکت بیش از ۱۱۰۰ نفر و با محوریت" آسیب‌های ورزشی"، "سوءمصرف مواد نیروزا و مکمل‌ها" و" بیماری ها و ورزش" در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

دکتر حیدری مقدم شرکت کنندگان در این همایش را گروه پزشکی، پزشکان، فیزیوتراپیست ها، داروسازان، دنداپزشکان ، کاردرمان، متخصصین تغذیه، مربیان و ورزشکاران نام آشنای استان اعلام کرد و گفت: برگزاری این همایش رضایتمندی جامعه ورزش و همچنین حوزه سلامت استان را به دنبال داشت.

عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: تلاش شد ورزشکاران با حداقل های برخورد با آسیب های ورزشی آشنا شوند و با توجه به اهمیت و ضرورت آگاهی از سوء مصرف مواد نیروزا در این زمینه نیز تلاش شد اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی  ادامه داد: علاوه بر این در حاشیه همایش، نمایشگاه تجیهزات ورزشی نیز برپا شد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان همدان ادامه داد:دکتر نوروزی در مراسم افتتاحیه به تشریح اهداف برگزاری این همایش و اهداف آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت.

دکتر حیدری مقدم ادامه داد: همچنین دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مبحث دوپینگ و سوء مصرف مواد نیروزا را بیان کرد، دکتر فواد عسجدی متخصص تغذیه مبحث مکمل های ورزشی، دکتر امراله شریفی متخصص تغذیه و رژیم درمانی مبحث تغذیه را تبیین کرد و دکتر امین کاویانی فرد موضوع بیماری ها و ورزش را ارائه نمود.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.