سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴

جلسه هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام برگزار شد

برگزاری جلسه هیات پزشکی ورزشی استان ایلام

هیات پزشکی ورزشی ایلام با حضور رئیس، دبیر و مسئولین کمیته ها و روسای هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستانها به منظور بررسی و رفع چالش های پیش روی هیات در سال جاری، جلسه ای را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان ایلام، در این جلسه رحیمی دبیر هیات، موانع و مشکلات موجود هر شهرستان را بررسی کرده و به مقایسه عملکرد هیاتها در نیمه اول سال جاری با نیمه اول سال گذشته پرداخت و اشاره کرد که در برخی از هیاتها نسبت به گذشته آمار بیمه ورزشی پایین آمده و در دو شهرستان افزایش داشته است.

دکتر جمشیدی رئیس هیات در ادامه اقدامات انجام شده در خصوص احداث ساختمان هیات پزشکی استان را بیان کرد و همچنین با توجه به افزایش آمار بیمه در شهرستانهای دهلران و چرداول مسولین هیاتهای پزشکی ورزشی این شهرستانها را در جلسه مورد تشویق قرار داد.

جمشیدی در این جلسه افزود: در نیمه دوم سالجاری از هیاتهای فعال و پرتلاشی که از آمار بیمه بهتری نسبت به سال گذشته برخوردار باشند نیز تجلیل بعمل می آید.

رئیس هیات همچنین گفت:  از آنجا که مهم ترین وظیفه  هیات خدمات رسانی به ورزشکاران است لازم و ضروری است که مسئولین هیاتها بهنگام آسیب دیدگی ورزشکاران متعهد بوده و نسبت به ارسال مدارک و مستندات فرد آسیب دیده جهت پرداخت هزینه های انجام شده در اسرع وقت اقدام نمایند. با توجه به مشکلات موجود در کمیته های خدمات درمانی و نظارت،  مسئولین این کمیته ها در لابلای جلسه یک دوره توجیهی را نیز برگزار کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.