سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶

پیام تبریک رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران به مناسبت روز خبرنگار

دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی مازندران در پیامی 17 مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت

image-20240806075527-1.jpeg

"به راستی چه زیباست ، اندیشه ای که در مقابل قلم ، زانو زند و واژه ای که در خدمت بیان حق بر آید"

متن پیام به این شرح است :

۱۷ مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم مجید صارمی، به‌حق روز خبرنگار نامگذاری شده است.

خبرنگاران، این سفیران صادق و راویان صدیق همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی، اهتمام می‌ورزند. و تنها یک روز در سال فارغ از دغدغه‌های کاری، لبخندی حاکی از آرامش بر لبانشان جاری می‌گردد.

روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این قشر فرهیخته‌ی جامعه است.

 این روز در حقیقت فرصتی است برای پاسداشت کوشش های صادقانه خبرنگارانی که برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

خبرنگار، فقط یک واژه نیست؛ بلکه یک ‌راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده؛ بلکه شخصیتی است که ریشه در تاریخ و جریان‌های تاریخ‌ساز بشری دارد.

زبانش گویای وجدان عمومی بشریت و بیانش روشنی‌بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و نگاهش چون آفتاب روشنگر و هستی‌بخش در امر رسانه و خبرآفرینی است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ هیات پزشکی ورزشی استان مازندران وظیفه خود می‌دانم از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی شما طلایه‌داران وادی آگاهی‌بخشی و نیک‌اندیشی، در انتشار اخبار صنعت آب بویژه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی اخبار مربوط به بخش آب استان و این شرکت تشکر و قدردانی نمایم و روز پاسداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه‌ی اطلاع‌رسانی، تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شما در این عرصه‌ی زیبا را از خداوند منان مسئلت دارم.

دکتر یحیی صالح طبری

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.