جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

بازرسی محله محور در دستور کار بازرسان اذربایجان شرقی

قوام

طی جلسه ای که با حضور حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  و یونس قوام لاله رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان و جمعی از بازرسان باشگاهها برگزار شد ضمن بررسی مسایل و مشکلات پیش روی بر ضرورت بازرسی های محله محور تاکید شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت: می بایست با هم افزایی و هم فکری  از توان همه جانبه جهت توسعه ورزش در سطح استان  استفاده شود و ورزشکاران بتوانند در فضایی سالم برای سلامت جسم و روح خود ورزش نمایند.

حبیب ستوده نژاد تصریح کرد: خوشبختانه اکثر باشگاههای استان قانونمند بوده و با سلامت کامل کار می کنند که می بایست برای ایشان نیز تشویق هایی پیش بینی گردد.

وی تاکید کرد: همه تلاش همکاران ما باید طوری باشد که موانع پیش روی باشگاه ها برداشته شده و البته از بعضی سود جویی ها که به ضرر ورزشکاران است جلوگیری شود.

در این جلسه همچنین رئیس هییت پزشکی ورزشی استان اذعان داشت: روزانه در تمام شهرهای استان و محلات تبریز بازرسی ها بصورت سرزده انجام می شود و راهنماییها و البته تذکرات لازم به باشگاههای متخلف داده می شود.

دکتر یونس قوام لاله تاکید کرد: در سال جاری بازرسی ها نظام مند و البته محله محور می باشند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های محله محور از پتانسیل بزرگ ورزشکاران هم استفاده می شود و کوی به کوی و کوچه به کوچه و محله به محله نسبت به بازدید از باشگاههای سطح شهر اقدام می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.