یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی:

هیاتهای شهرستانهای خراسان رضوی موتور محرکه هیات استان

خراسان رضوی

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان، ارتباط با مراکز علمی شهرستانها، تعامل با اداره ورزش و جوانان و دیگر هیات های ورزشی را از دیگر مواردی دانست که هیات های پزشکی ورزشی شهرستانها باید به آن توجه جدی داشته باشند.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر زاده رحیم ضمن تبریک اعیاد اظهار کرد: نسبت به عملکرد هیات پزشکی ورزشی شهرستانها اطمینان خاطر داریم؛ با این حال انتظار داریم به وضع موجود بسنده نشده و برنامه های توسعه ای در شهرستان های تابعه با جدیت مد نظر قرار گیرد.
ایشان شهرستان های تابعه را موتور محرکه هیات استان دانست و  خاطر نشان کرد: بدون تردید توسعه ساختار پزشکی ورزشی در شهرستان ها منجر به توسعه روز افزون  این مهم در کل استان می شود، لذا ضروری است توجه ویژه به شهرستان های تابعه شود.
 
دکتر زاده رحیم همچنین از نظم و انضباط مالی و همچنین شرایط ایجاد شده سخت افزاری و نرم افزاری برخی از هیات های پزشکی ورزشی و پوشش پزشکی منظم مسابقات ورزشی شهرستان ها قدردانی کرد، و ابراز امیدواری کرد در اینده ای نزدیک روسا و سرپرستان هیاتهای پزشکی ورزشی شهرستان های استان تکمیل و معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.