شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت مطرح شد؛

فعالیت ورزشکاران بدون کارت عضویت کمیته خدمات درمانی ممنوع است

دیداردکترسوری وورزش کوهدشت

رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان گفت: هیچ فردی بدون عضویت در کمیته خدمات درمانی اجازه فعالیت در اماکن ورزشی را ندارد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی لرستان،  دکتر علی سوری در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت با اشاره به اهمیت عضویت  ورزشکاران در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار کرد: با توجه به آنلاین شدن عضویت در کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی) و دسترسی آسان به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ فردی بدون عضویت در کمیته خدمات درمانی اجازه  فعالیت در اماکن ورزشی را  ندارد.

وی افزود : در صورت بروز هر گونه حادثه ورزشی برای فرد فاقد بیمه ورزشی هیات پزشکی ورزشی هیچ گونه تعهدی نسبت به تامین هزینه‌های درمانی ورزشکار آسیب دیده را ندارد.

وی بیان کرد: از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان انتظار داریم در صورتی که به فکر سلامت و ایمنی جامعه  ورزشی تحت پوشش خود هستند نسبت به ترویج و اجبار ورزشکاران در عضویت  کمیته خدمات درمانی (بیمه ورزشی )  تلاش کنند.

 رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان عنوان کرد: انتظار داریم در شهرستات کوهدشت نسبت به رعایت ضوابط اداری، شعائر و شئونات اسلامی در باشگاه‌ها  اقدام شود.
دکترسوری بر لزوم آموزش و توانمند سازی مربیان و موسسین باشگاه‌ها قبل از صدور مجوز تاکید و عنوان کرد: نظارت بر تجویز و فروش مکمل‌ها در باشگاه‌ها با جدیت انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.