سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

در دیدار دکتر نوروزی، احمدی و جوادی صورت گرفت؛

هم افزایی و هم اندیشی برای تحقق رویکرد وزارت ورزش و جوانان در زمینه ساماندهی ورزشکاران

1

در دیدار دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با سیروس احمدی، مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران راهکار توسعه نظارت بر اماکن ورزشی و همچنین افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که در دفتر ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی گزارشی از روند ساماندهی ورزشکاران در سال ۱۴۰۲ و ثبت رکورد تاریخی ساماندهی ۴ میلیون ورزشکار را تشریح کرد و گفت: تحقق دستور مقام عالی وزارت و تحقق نقطه هدف مد نظر ایشان، مستلزم هم افزایی همه بخش های ورزش کشور بویژه ادارات کل ورزش و جوانان استان هاست.

دکتر نوروزی همچنین با اشاره به طیف وسیع خدماتی که فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه هدف ارائه می دهد، گزیده ای از اقدامات مد نظر فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری را بیان کرد.

در این دیدار سیروس احمدی نیز به بیان نقطه نظرات و رویکرد وزارت ورزش و جوانان در زمینه فعالیت باشگاه های ورزشی و نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی پرداخت و خواستار اطلاع رسانی هرچه بیشتر در زمینه خدمات کم نظیر فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش کشور شد.

همچنین علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن قدردانی از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات پزشکی ورزشی استان تهران، آمادگی این اداره کل را برای تحقق رویکرد مد نظر وزارت ورزش و جوانان در زمینه افزایش شمار ورزشکاران سازمان یافته اعلام کرد.

در این دیدار دکتر سید محمد بنی جمالی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تهران و سید مجید زارعیان از مدیران وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون انجمن ورزش های رزمی نیز حضور داشتند و به ارائه نقطه نظرات کارشناسی خود در این زمینه پرداختند.

هم افزایی و هم اندیشی برای تحقق رویکرد وزارت ورزش و جوانان در زمینه ساماندهی ورزشکاران

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.