چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

دکتر اردیبهشت در جلسه شورای مدیران تاکید؛

تدوین گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ مبسوط کمیته های تخصصی و هیات های استانی

1

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در جلسه شورای مدیران فدراسیون ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته تمام همکاران ستادی و استانی در سال ۱۴۰۲ اهمیت حرکت برنامه محور در سال آینده تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت پس از استماع گزارش هفته های اخیر کمیته های تخصصی فدراسیون و ارائه نقطه نظرات مدیران میانی فدراسیون در خصوص  این گزارش عملکرد ها، اهمیت تدوین گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ مبسوط تمام کمیته های تخصصی و هیات های پزشکی ورزشی استان ها را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با استخراج و آنالیز این گزارش عملکرد می توان نسبت به برنامه ریزی هرچه بهتر و دقیق تر برای فعالیت های آتی اقدام کرد.

وی همچنین با اشاره به پیش نویس تقویم کمیته های تخصصی برای سال آینده گفت: در این خصوص نشست های کارشناسی به تفکیک کمیته های مختلف برگزار خواهد شد تا ضمن پرهیز از روزمرگی یک تقویم عملیاتی با برنامه های خلاقانه تدوین شود.

دکتر اردیبهشت همچنین با اشاره به برگزاری مستمر و منظم کنگره دو سالانه پزشکی ورزشی از کمیته آموزش فدراسیون خواست در این رابطه برنامه زمانبندی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این کمیته در سال ۱۴۰۳ ارائه نماید.

تدوین گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ مبسوط کمیته های تخصصی و هیات های استانی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.