چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

دکتر آقاخانی به افتخار بازنشستگی نائل آمد؛

دکتر نوروزی: قدردان زحمات تمام همکاران تاریخ پزشکی ورزشی کشور هستیم

1

مراسم تجلیل و قدردانی از سالها زحمات و تلاش دکتر صدرالدین آقاخانی مراد، عضو کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس این فدراسیون و نایب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر سید اشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون و شماری از مسئولان کمیته های تخصصی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی در این مراسم که به مناسبت نائل آمدن دکتر آقاخانی به افتخار بازنشستگی برگزار شد، اظهار داشت: درخت تناور فدراسیون پزشکی ورزشی حاصل دهه ها تلاش و زحمات همکاران عزیز و ارجمندی است که چه در تهران و چه در هیات های پزشکی ورزشی استان ها، خالصانه به ارائه خدمات به جامعه ورزشی پرداختند و اگر امروز می بینیم فدراسیون پزشکی ورزشی به معنی واقعی کلمه پشتیبان ورزشکاران سراسر کشور است، حاصل تلاش و پشتکار تمام اعضای خانواده پزشکی ورزشی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر دکتر آقاخانی در کسوت های مختلف پزشکی ورزشی صمیمانه از وی قدردانی کرد و گفت: تمام خادمان پزشکی ورزشی کشور در طول تاریخ این فدراسیون را ارج می نهم و بازنشسته شدن در این عرصه  را افتخاری بزرگ می دانم و برای این همکار عزیز، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم.

در این جلسه دکتر اردیبهشت نیز طی سخنانی از زحمات و تلاش دکتر آقاخانی قدردانی و برای او از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون نمود.

دکتر آقاخانی که سال ها در کسوت کمیته پوشش پزشکی مسابقات، افسر کنترل دوپینگ، کمیته درمان و کمیته های پزشکی فدراسیون های مختلف به ارائه خدمت به ورزشکاران و قهرمانان پرداخته است، از برگزاری این مراسم قدردانی و برای خانواده پزشکی ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

دکتر نوروزی: قدردان زحمات تمام همکاران تاریخ پزشکی ورزشی کشور هستیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.