جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

دکتر نوروزی در مجمع انتخابات هیات:

خراسان رضوی به هیات پزشکی ورزشی قدرتمند نیاز دارد

1

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: برای اینکه خراسان رضوی به جایگاه واقعی خود برسد باید یک هیات پزشکی ورزشی قدرتمند داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی خراسان رضویگفت: جایگاه پزشکی ورزشی خراسان رضوی با جایگاه واقعی خود فاصله بسیار زیادی دارد و طی سال‌های گذشته در ارزیابی‌های فدراسیون در رتبه‌های خوبی قرار نگرفته است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به قهرمانی ورزش خراسان در رشته‌های مختلف بیان کرد: ورزشکاران باید از ظرفیت‌های هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی بعد از مصدومیت با استفاده از مشاوره‌های پیش از درمان و حین درمان استفاده کنند.
دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: از سال ۸۹ تا کنون برای ۲۵ استان کشور فضای هیات مهیا شده که خراسان رضوی با این نرخ بالای جمعیت ورزشکار از این امر بی بهره بوده و باید نسبت به این موضوع هیات استان با مشورت اداره کل ورزش و جوانان اقدام کند.
وی افزود: رئیس جدید هیات وظیفه بسیار سنگینی دارد و باید هیات خراسان رضوی به جایگاه واقعی خود برسد.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: این آرامش خاطر نباید برای روسای هیات شهرستان‌ها وجود داشته باشد که حتما با انتخابات ۴ سال تصدی هیات را بر عهده داشته باشند و روسای شهرستان‌ها باید بهترین عملکرد خود را ارائه دهند تا بتوانند سکان دار بمانند.
دکتر نوروزی با اشاره به لزوم هماهنگی هیات پزشکی ورزشی با سایر هیات‌های ورزشی تصریح کرد: ساماندهی وضعیت روسای شهرستان‌های استان و همچنین انضباط مالی همواره از مهم ترین اولویت‌های فدراسیون بوده و باید این دو مورد به بهترین شکل انجام شود.
در این مجمع همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یکی از وظایف مهم هیات پزشکی ورزشی استان افزایش ظرفیت‌های درمانی برای ورزشکاران است.هیات پزشکی ورزشی استان علیرغم پر مخاطب بودن در بعضی از مسائل دچار عقب افتادگی جدی شده است.

وی افزود: امیدوارم هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی با ظرفیت ویژه‌ای که دارد بتواند یک مرکز درمانی بسیار خوبی برای ورزشکاران احداث کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی در مسائل درمانی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و این موضوع می‌تواند به هیات پزشکی ورزشی استان کمک کند.

در این مجمع مجید زاده رحیم با کسب ۱۱ رای از ۱۲ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی انتخاب شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.