یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

پیگیری درمان ستاره تیم‌ملی قایقرانی مردان و تکواندوکار تیم‌ملی بانوان توسط فدراسیون پزشکی ورزشی+ فیلم

فاطمه ابراهیم‌زاده: فدراسیون پزشکی ورزشی دارای تجهیزات و امکانات بسیار خوبی است/ پیمان قویدل: امیدوارم هرچه سریع‌تر پس از مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی بهبود یابم

گیلان

ستاره تیم‌ملی قایقرانی مردان ایران ضمن تشریح آخرین وضعیت درمان آسیب‌دیدگی خود پس از مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر بهبود یابد. همچنین تکواندوکار تیم‌ملی بانوان ایران پس از مراجعه به منظور پیگیری روند درمانی خود بیان کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی از امکانات و تجهیزات پزشکی بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، فاطمه ابراهیم زاده؛ تکواندوکار تیم‌ملی ایران در رابطه با خدمات درمانی و پزشکی ارائه شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران و ملی پوشان، اظهار کرد: در یک دوره ماساژ ورزشی شرکت کردم که بسیار دوره خوب و مفیدی بود، همچنین به منظور انجام فیزیوتراپی به هیئت پزشکی ورزشی گیلان آمدم و از روند فیزیوتراپی خود بسیار راضی هستم.

وی ادامه داد: فدراسیون پزشکی ورزشی از امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی بسیار خوبی برخوردار است و کادر درمان و پزشکان زیر مجموعه فدراسیون زمان بسیار زیادی را صرف بهبود وضعیت و روند درمانی ورزشکاران و ملی‌پوشان می‌کنند.

همچنین پیمان قویدل؛ ستاره تیم ملی قایرانی (آبهای آرام) ایران که مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، در خصوص خدمات درمانی و پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین هیات پزشکی ورزشی استان گیلان، عنوان کرد: برای پیگیری وضعیت درمانی و همچنین آگاهی از شرایط آمادگی جسمانی خود به هیات پزشکی ورزشی استان گیلان مراجعه کردم.

وی افزود: از ناحیه هر دو کتف چپ و راست خود دچار مشکل و پارگی عضله شده‌ام که قرار است با معاینات کادر درمانی هیات پزشکی ورزشی استان گیلان روند درمانی خود را آغاز کنم و امیدوار هستم هرچه زودتر روند بهبود و درمان آسیب‌دیدگی خود را پشت سر بگذارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.