چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

بانوی تاریخ‌ساز تکواندو ایران:(کلیپ+ متن)

فدراسیون پزشکی ورزشی بهترین مکان برای طی کردن روند درمانی ورزشکاران است/ سلامت ورزشکاران در اولویت کاری فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد

ناهید کیانی

بانوی تاریخ‌ساز تکواندو ایران با اشاره به اینکه سلامت ورزشکاران در اولویت کاری فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد، گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی بهترین مکان برای طی کردن روند درمانی ورزشکاران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ناهید کیانی ستاره پر افتخار تیم ملی تکواندو کشور که اولین مدال طلای تاریخ تکواندوی زنان ایران را اخیرا به دست آورد درباره ویزیت هفتگی و ماهانه ملی  پوشان توسط فدراسیون پزشکی ورزشی، اظهار کرد: این یک اتفاق بسیار خوب و مفید است که فدراسیون پزشکی ورزشی برای ورزشکاران در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: بسیار خوب است که ما توسط فدراسیون پزشکی زیر نظر باشیم تا تمامی اتفاقاتی که برای ورزشکاران رخ می‌دهد، رصد شود.

اولین مدال آور طلای تاریخ تکواندوی زنان ایران با اشاره به اینکه از تیم درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی که برای سلامت ورزشکاران وقت و زمان اختصاص می‌دهند نهایت تشکر را دارم، عنوان کرد: اخیرا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردم که موفق به کسب مدال طلا شدم و سپس در مسابقات گرندپری موفق به کسب مدال نقره شدم و در حال حاضر نزدیک به ۹۵ درصد مسیر کسب سهمیه المپیک را طی کرده‌ام.

کیانی در مورد آسیب دیدگی خود نیز، بیان کرد: همیشه از ناحیه مچ دچار آسیب دیدگی بودم که با مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی و زیر نظر دکتر رهبر موضوع مصدومیت من پیگیری شد و با طی کردن روند درمانی خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار داردم.

وی در خصوص خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشکاران نیز، گفت: خدمات درمانی فدراسیون همیشه خوب بوده و سلامت ورزشکاران در اولویت کاری فدراسیون پزشکی ورزشی قرار دارد که این مسئله‌ای بسیار امیدوار کننده است.

ملی پوش تکواندو زنان ایران افزود: به نظر بنده ورزشکاران باید بیش از گذشته مورد حمایت و توجه فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گیرند چرا که یک آسیب دیدگی ممکن است ورزشکار را برای همیشه از عرصه ورزش و قهرمانی خارج کند و بهترین مکان برای ورزشکاران که دچار آسیب دیدگی هستند فدراسیون پزشکی ورزشی است تا روند درمانی و آسیب دیدگی خود را طی کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.