دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

مراجعه ستاره تیم‌ملی کاراته به مرکز درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی/

سارا بهمنیار: تمامی امکانات برای درمان آسیب‌دیدگی ورزشکاران و ملی‌پوشان فراهم است

بهمنیار

ستاره تیم‌ملی کاراته ایران پس از مراجعه درمانی به مرکز درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، گفت: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای طی روند درمان آسیب‌دیدگی ورزشکاران و ملی‌پوشان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سارا بهمنیار در رابطه با آسیب‌دیدگی خود و مراجعه به فدراسیون پزشکی ورزشی جهت آغاز مراحل درمانش، اظهار کرد: در اردوی تیم ملی از ناحیه شانه دچار آسیب‌دیدگی شدم و به هیات پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی گیلان مراجعه و روند درمانی خود را زیر نظر پزشک آغاز کردم.

وی افزود: در حال حاظر مشغول طی کردن طول درمان و دوره فیزیوتراپی هستم که امیدوارم بتوان به نتیجه مطلوبی در روند بهبودی برسم.

ستاره ملی‌پوش تیم‌ملی کاراته ایران با اشاره به اینکه روند درمانش به خوبی در حال طی شدن است، عنوان کرد: روز به روز شرایط مصدومیتم بهتر می‌شود و فدراسیون پزشکی ورزشی به ویژه هیات پزشکی ورزشی گیلان همه امکانات لازم برای پشت سر گذاشتن دوره درمانی ورزشکاران و ملی‌پوشان، وجود دارد.  

بهمنیار با بیان اینکه در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و در حال تمرین و آماده سازی خود برای مسابقات آسیایی و جهانی است، خاطرنشان کرد: با توجه به گروه وزنی که در آن قرار دارم، کسب مدال در سطح آسیایی و به خصوص جهانی دشوار است اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم برای کشور کسب مدال کنم.  

وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون پزشکی ورزشی از تیم‌های پزشکی بسیار خوبی برخوردار است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا هرچه زودتر بتوانم مراحل درمانی و دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارم و از این جهت کمال تشکر را دارم.

همچنین پزشک معالج این ملی پوش کاراته کشور، گفت: شرایط جسمانی و مصدومیت این ورزشکار رو به بهبود است و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به شرایط مطلوب بازگردد. اکثر آسیب دیدگی‌ها و مصدومیت‌های ورزشی تا ۹۰ درصد قابل بازگشت و بهبود است که ورزشکاران با انجام مراحل فیزیوتراپی و بازتوانی مناسب می‌توانند به سطح قبل از مصدومیت خود بازگردند و از این جانب نگرانی بالایی وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.