سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

تشکر ویژه ستاره آسیب‌دیده تیم‌ملی وزنه‌برداری زنان ایران از فدراسیون پزشکی ورزشی/ کمک و حمایت فدراسیون از ورزشکاران قابل تقدیر است

غزاله حسینی

غزاله حسینی ستاره تیم ملی وزنه برداری زنان که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نوجوانان در عربستان به مدال برنز دست یافت و تاریخ ساز شد به دلیل احساس درد از ناحه کمر به درمانگاه فوق تخصصی فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کرد و تحت مداوای متخصصان این فدراسیون قرار گرفت.

ستاره تیم ملی وزنه برداری زنان با اشاره به اینکه هم اکنون در اردوی تیم‌ملی به سر می‌برد، گفت: سال گذشته از ناحیه مهره چهارم و پنجم کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم و به تازگی از ناحیه کمر احساس درد دارم.

حسینی افزود: به دلیل احساس درد در ناحیه کمر جهت روند درمانی خود به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کردم و از مسئولان این فدراسیون کمال تشکر را داریم که از ورزشکاران حمایت و به آن‌ها کمک می‌کند.

 دکتر بصام پور با اشاره به اینکه غزاله حسینی دچار جابجایی در ناحیه مهره پیدا شده است، بیان کرد: برخی عضلات در بدن هستند که ثبات ستون فقرات و بدن را حفظ می‌کنند، یک وزنه بردار زمانی که به حد حرفه‌ای می‌رسد حداکثر توان عضلات را دارد و به همین دلیل عضلات بدن غزاله‌ حسینی نیز کمک کرده تا وی بدنش را خیلی خوب نگه دارد.

وی افزود: هیچ خطری ستاره وزنه‌برداری ایران را تهدید نمی‌کند و تحت درمان است و بعد از شرکت در مسابقات، روند درمانی وی را دنبال می‌کنیم.

در ادامه می‌توانید نماهنگ خبری مربوط به جزئیات درمان این ستاره ورزش کشور را ببینید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.