پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

ر دیدار دکتر نوروزی و دیناروند صورت گرفت؛

بررسی راهکار همکاری مشترک فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان غذا و دارو

دیناروند

در نشست رئیس سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستادملی مبارزه با دوپینگ راهکار ساماندهی مکمل های غذایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر غلامرضا نوروزی که در دفتر خود پذیرای رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارود بود، با اشاره به خدمات مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، اهمیت ساماندهی مکمل های غذایی برای ورزشکاران و ضرورت اقدام بنیادین در  این جهت را خاطر نشان ساخت ...



در این دیدار دیناروند نیز تاثیر مقوله ورزش در توسعه سلامت آحاد جامعه را غیر قابل انکار دانست و ابراز امیدواری کرد که تمامی برنامه ها و اقدامات مد نظر مجموعه وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و زیر مجموعه های این دو وزارتخانه، به بهترین شکل ممکن عملیاتی شده و ضریب سلامت آحاد جامعه ارتقاء یابد.



یادآور می شود، رئیس سازمان غذا و دارو جهت پاره ای امور درمانی و همچنین آشنایی با مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی روز یکشنبه در محل درمانگاه و حوزه ریاست این فدراسیون حضور یافت و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی به جامعه ورزش کشور قرار گرفت.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.